Pizza este micul dejun inteligent?

Un nou studiu susține că pizza este o alegere mai bună pentru micul dejun decât cerealele, însă experții în nutriție decriptează această afitmatie. Analizăm argumentele fiecărei părți.

 

A fost auzită recomandarea : „în toată lumea: este mai bine să mâncați pizza la micul dejun!

 

Poți fi surprins să afli că o felie medie de pizza și un bol de cereale cu lapte integral conțin aproape aceeași cantitate de calorii”, a declarat Chelsey Amer, MS, RDN, CDN, pentru The Daily Meal. Cu toate acestea, pizza are un aport de proteine ​​mult mai mare, care vă va menține plin și va stimula sațietatea pe parcursul întregii dimineți.

 

Proclamația pizza a fost întâmpinată cu multe aplauze din partea scepticilor pentru cereale – și multe articole ale experților în nutriție declarând ampla afirmație a declarației.

 

Dacă mănânci o pizza proaspătă, felie subțire, cu roșii proaspete și o presărat de brânză, poate fi o masă oarecum hrănitoare cu carbohidrați și proteine„, a spus Natalie Rizzo, MS, RD, de Nutrition à la Natalie. Healthline. „Dar dacă mănânci două felii uriașe din New York, care sunt acoperite cu brânză și ulei, este probabil peste 600 de calorii și destul de bogat în grăsimi saturate.”

 

Amer a luat decizia ei, comparând felia medie de pizza cu micul dejun iconic al țării : un bol de fulgi de porumb îndulciți în lapte nonfat.
O felie de pizza conține mai multă grăsime și mult mai puțin zahăr decât majoritatea cerealelor reci, așa că nu veți experimenta un aport rapid de zahăr”, a spus Amer.

 

Într-adevăr, o analiză din 2014 a Grupului de lucru pentru mediu a concluzionat că majoritatea opțiunilor de cereale din magazinul alimentar sunt acoperite cu atât de mult zahăr, încât nu sunt suficient de sănătoase pentru a le consuma zilnic.

 

Analiza a spus că unele cereale au atât de mult zahăr încât „cineva care mănâncă o porție medie a cerealelor unui copil tipic ar consuma mai mult de 10 kilograme de zahăr pe an doar din acea sursă”.

 

De asemenea, analiza a spus că 34% din caloriile din cerealele copiilor provin numai din zahăr. Din 1.556 de cereale pe care le-a studiat grupul, porțiile individuale de 40 din cereale au depășit 60% din cantitatea zilnică de zahăr sugerată de organizațiile de sănătate de frunte.

 

Acesta, spune Amer, este un motiv suficient pentru a te uita în altă parte pentru masa ta de dimineață.

 

Orice urmă de hiperbole despre declararea pizza mai sănătoasă decât cerealele deoparte, afirmația ei sugerează o întrebare importantă:

 

Există ceva sănătos în legătură cu cerealele?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s