Copii tai consuma cereale la micul dejun?

Cerealele reprezinta ingredientul ideal al unui mic dejun sanatos si echilibrat, atat pentru copii cat si pentru adulti. Cerealele integrale confera organismului necesarul zilnic de substante nutritive si vitamine. Consumate la micul dejun, cerealele integrale vor asigura echilibrul alimentar de-a lungul intregii zile.

Cerealele integrale reprezinta niste produse alimentare destinate in special micului dejun, obtinute din grau, porumb, orz, ovaz sau orez. De mai multi ani, in tarile din vest, cerealele integrale reprezinta un aliment privilegiat pentru majoritatea familiilor. Dupa bauturile non-alcoolice si lapte, cerealele integrale reprezinta al treilea produs vandut. Asta in marile magazine din lume. Motivul? Deoarece cerealele integrale reprezinta o sursa importanta de sanatate. Cerealele integrale au o influenta pozitiva asupra oricarui organism de aceea sunt extrem de recomandate si copiilor.

Cereale Integrale cu calciu si vitamine Brio ChocoBalls 250G

Studiile stiintifice arata ca acei copii care au un mic-dejun sanataos dimineata sunt capabili sa se concentreze mult  mai bine decat copiii care nu au un mic dejun consistent , bogat in vitamine si substante nutritive. Un mic dejun echilibrat ce include o portie de cereale integrale cu lapte sau cu iaurt ii va asigura copilului energie si buna dispozitie pentru prima parte a zilei. Bogate in vitamine si minerale, fibre, cerealele sunt extrem de usor de preparat putand fi oferite copilului alaturi de bucatele de fructe (kiwi, banane, piersici, capsuni). Cerealele Rommac de exemplu au vitamine adaugate si calciu. Drept urmare sunt perfecte pentru micutul tau.

Cerealele Brio confera multa energie, furnizeaza un numar mare de Vitamine din grupa B, carbohidrati pentru necesarul zilnic al copiilor tai.

Creierul, atat al celor mici, cat si al celor mari, are nevoie de glucoza, cerealele oferind-o 100%.  In plus, cerealele au un continut bogat de vitamine din complexul B, acestea ajutand la hranirea unui sistem nervos sanatos. Evitati sa ii dati copilului cereale cu un continut de zahar peste 40%. Cerealele Brio au un continut de zahar mai mic decat al altor cereale pentru copii, comercializate pe piata. Incurajati-l sa consume cerealele impreuna cu fructe.

sursa: http://www.rommac.ro/cereale-mic-dejun-copii-copii/

Anunțuri

De ce sa alegi un regim sau dieta bogata in cereale cu fibre?

Care este importanta fibrelor in primul rand ? Sa ai o dieta, alimentatie bogata in fibre te poate ajuta sa slabesti. De ce? Pe de o parte deoarece vegetalele care sunt privilegiate sunt surse de fibre si acestea sunt foarte interesante din punct de vedere nutritional- au un continut foarte scazut de calorii, dar bogate in vitamine si minerale.

Consumand, Cerale Fibre Sticks Rommac,

vei reusi sa vii cu un aport esential in reglarea apetitului, dar si a greutatii. Sin asta deoarece fibrele sunt cele care regleaza tranzitul intestinal. Alimentele o data digerate, bolul fecal va fi mai accelerat. O alimentatie bogata in fibre va mari si viteza tranzitului. Importata consumului de fibre nu mai trebuie sa fie demonstrata – in stomac, fibrele isi pot mari volumul de unde apare si senzatia de satietate. Acestea pot deci sa incetineasca trecerea zaharului in sange ceea ce limiteaza si rontaiellile din timpul zilei prin extensie. In plus, fibrele pot sa limiteze si absorbtia de grasimi din alimente.

Putem distinge doua tipuri de fibre – fibrele solubile, care amestecatae cu apa se vor comporta ca si un gel- merele sau capsunile, bogate in pectine. Mai distingem si fibrele insolubile – fulgi, tarate de grau, faina de gau integral, nuci, cereale, legume sau fructe.

De ce sa urmezi un regim bogat in fibre si de ce sa consumi Cereale Fibre Sticks. Fibrele insolubile sunt foarte bune pentru sistemul digestiv. Ajuta si la prevenirea constipatiei.

Cum poti sa consumi mai multe fibre zi de zi. Trebuie sa consumi un mic dejun subtantial care sa contina un nivel ridicat de fibre, adica peste 6 grame pe portie. Poti sa maresti aportul de fibre adaugand felii de banana, de capsuni sau de struguri, portiei de cereale. In plus, nutritionistii recomanda ca doua mese sa contina cereala cu fibre, adica si o gustare pe langa micul dejun. Vei asigura organismului portia zilnica necesara de fibre dar te vei putea bucura de un regim de viata sanatos, fara grasimi pera multe.

 

Cerealele cu fibre contin un nivel scazut de zahar, de sare sau de grasimi deci sunt ideale in cadrul unei diete sanatoase, pe langa faptul ca te ajuta sa incepi cat mai bine ziua.

Iata cum te mai pot ajuta fibrele.

–        te ajuta sa iti mentii intestinele santoase si previn constipatia, facand ca fecalele sa devina mai moi si mai voluminoase.

–        pot sa scada nivelul de colesterol si de trigilceride din sange.

–        te ajuta si la echilibrarea glicemiei incetinind absorbtia de zahar dar si digestia in general.

–        reduc riscurile legate de problemele digestive.

–       te ajuta sa iti mentii greutatea sau si sa slabesti cateva kilograme venind cu o senzatie de satietate mi lunga. Alimentele bogate in fibre trebuie sa fie mestecate mai mult deci vei manca mai lent si creierul va avea astfel timp sa isi dea seama ca nu mai iti este foame.

sursa: http://www.rommac.ro/de-ce-sa-alegi-un-regim-sau-dieta-bogata-in-cereale-cu-fibre/